من خودم میدونم آدم جنگیدن نیستم
صبور نیستم
با سیاست نیستم
من هرجا احساس کنم اضافه ام میکشم کنار...
الانم همین حسو دارم
اون یه معشوقه داره و من زیادیم
من هیچ وقت این زندگی رو نمیخواستم
نمیشه تمومش کرد
اما میتونم آروم پامو از زندگیش و عشق بازیش بکشم کنار تا مزاحم نباشم ...
و من اینکارو خواهم کرد
00:42...ما را در سایت 00:42 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 129