
جمعه بیستم اسفند ۱۴۰۰ ساعت 19:27 توسط خانومِ میم | سال ۱۴۰۰ هم گذشت و کم کم داره بهار میاد و دوباره سال جدید و تقدیر جدیدشامسال برای من پر از فراز و نشیب بود پر از خاطره های خوب و بد بود... خرداد ماه از کار زدم بیرون...تیر ماه درگیر جشن عروسی و حواشی آزاردهنده اش... مرداد ماه درگیر بیماری کرونا و اومدن سر خونه زندگی بدون هیچ جشن و سروری... بعدش بیماری همسرجانم،بعدش روزای سرد پاییزی و قدم زدناش تو خیابونای م...
ادامه مطلب