جمعه بیستم اسفند ۱۴۰۰ ساعت 19:27 توسط خانومِ میم |
سال ۱۴۰۰ هم گذشت و کم کم داره بهار میاد و دوباره سال جدید و تقدیر جدیدش
امسال برای من پر از فراز و نشیب بود پر از خاطره های خوب و بد بود...
خرداد ماه از کار زدم بیرون...تیر ماه درگیر جشن عروسی و حواشی آزاردهنده اش... مرداد ماه درگیر بیماری کرونا و اومدن سر خونه زندگی بدون هیچ جشن و سروری... بعدش بیماری همسرجانم،بعدش روزای سرد پاییزی و قدم زدناش تو خیابونای مشهد،کلاس قرآنم،خادمیاری حرم،عمل سوم فاطمه،فوت جده (مامانِ بابام) روز ولات امام علی (۲۶ بهمن)پر کشیدن غم انگیز رفیق شفیقم فاطمه ۵ اسفند 00:42...
ما را در سایت 00:42 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 142