9 ماه گذشت
9 ماه پر از خاطره
پر از حادثه
پر از اشک...
پر از لبخند...
9 ماه که تمومش تو آهنگ "روز برفی" و "اسمش عشقه" خلاصه شده
و خدا میدونه چقدر میترسم این دو آهنگو گوش بدم...
خدا میدونه ثانیه به ثانیه اون لحظه ها و اون نگاه ها و ...همه چی یادمه همه چی
میتونم لمسش کنم....
9 ماه گذشت
6 ماهش پر از خاطره
3 ماهش تنها قدم زدنا. ..
اما تموم شد .
اون نگاه سبز برای من مرده
اون حرفا یه روز مال من بود امروز مال نگین و فردا برای یکی دیگه...
و این بازی ادامه خواهد داشت
و ما فقط بازیچه بودیم برای ....
.
امضا:خانوم میم :)
امضا:
+ یکشنبه سی ام خرداد ۱۳۹۵ 18:32 خانوم ِ میـم |
ما را در سایت 00:42 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 177